TORSDAG

Yttligare en trött skoldag. Usch. Måste börja gå och lägga
mig i tid. Jisses. Detta funkar inte!

Storhandlade och storstädade med mamma tidigare idag.
Gjorde iordning världens godaste mat tillsamamns också:
fläskfilé och potatisgratäng, iiiih ♥

Har precis plockat undan på mitt rum och nu ska jag lägga
mig i sängen och läsa bästa boken, "innan jag dör" med
Jenny Downham!! REKOMMENDERAR STARKT.

Pruttskola imorgon med ett fantastiskt tyskaprov som jag
inte kommer kunna ett piiiiss på. Wish me luck, people!
Efter det är det äntligen helg och HÖSTLOV. Kanske springa
på stan en stund med mina tjejor, Titte och Olle ♥ efter
skolan också. Måste ju finslipa förberedelserna inför
klassfest/maskeraden med SPSP09 på lördag!!

Godnatt!

Jonna Harjula, bästa tjejen som går i ett par skor!
'And when something falls out of place,
I take my time, I put it back,
I touch myself until I'm on track!'
Jag älskar dig, tjejen ♥

/N


Kommentarer
Postat av: jonna

jag älskar dig. du är världens

bästa jävla vän <3



2010-10-29 @ 21:43:36
URL: http://jonnamerita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0